شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: یوم الله نهم دی را باید به مردم سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت که شجاعانه برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رسا از مواضع انقلابی و اسلامی خود دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد انوری، شامگاه روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ که در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی با حضور عموم دانشگاهیان در تالار وحدت دانشگاه تبریز، ضمن بزرگداشت حماسه ۹ دی خاطر نشان کرد: یوم الله نهم دی را باید به مردم سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت که شجاعانه برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رسا از مواضع انقلابی و اسلامی خود دفاع کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اشاره به فتنه‌ها و آزمایش‌های جبهه حق در طول تاریخ تصریح کرد: یکی از نشانه‌های حقانیت انقلاب اسلامی ایران مواجهه با فتنه‌های عظیمی است که در طول سال‌های بعد از انقلاب داشته است، از جمله این فتنه‌ها، فتنه سال ۸۸ بود که عده‌ای از خواص که سابقه انقلابی نیز داشتند، کشور را به لبه پرتگاه سوق دادند که مردم انقلابی با هوشیاری و بصیرت خود، توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آتش فتنه با حضور حماسی مردم و خلق یوم الله ۹ دی خاموش شد، افزود: ایام الله‌ها روزهایی هستند که در راستای اراده ملت، اراده خدای متعال تجلی می‌یابد و به عینه دست قدرت الهی و امداد غیبی آشکار می‌شود.

حجت الاسلام انوری با تاکید بر اهمیت تحلیل و بررسی فتنه‌ها خاطر نشان کرد: رفتار ما در قبال فتنه و فتنه گران بسیار مهم است؛ آنچه واضح است موضع ما در مواجهه با اصل فتنه و عاملان فتنه است که نباید کوتاه آمد و اصل آن را باید محکوم و برخورد کرد.

وی ادامه داد: در برخورد با افرادی که گرفتار فتنه شده‌اند و ناخواسته و یا از روی ناآگاهی از فتنه گران حمایت کرده‌اند و سپس با روشنگری و تبیین اهالی جبهه حق پشیمان شده‌اند، باید با سعه صدر رفتار کرد و آغوش جریان حق بر روی چنین افرادی باز است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز با بیان اینکه نباید حساب سران فتنه با گرفتاران فتنه را یکی دانست افزود: اگر فریب خوردگان رسانه‌های معاند و بازی خورده‌های سران فتنه با ولایت و جریان حق همراه شده‌اند، باید برای همگرایی و وحدت جامعه اسلامی آنان را در جامعه بپذیریم.

حجت الاسلام انوری در پایان بازخوانی و تبیین چرایی حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ را نیاز دائمی جامعه اسلامی و از رخدادهای بصیرت آفرین در برابر نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: حماسه ۹ دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha