شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: مبارزه ما برای توسعه و ثبات پاکستان و برای استقرار جامعه‌ای آرام تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن تبریک حلول سال نو میلادی و با آرزوی توسعه، آبادانی و امنیت پاکستان گفت: باید سال ۲۰۲۲ را «خاتمه تکفیر؛ ضامن ثبات پاکستان» نام گذاری کرد. مبارزه ما برای توسعه و ثبات میهن عزیزمان و برای استقرار جامعه‌ای آرام تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: هرگز اجازه نمی‌دهیم پرچم وحدت، برادری و تساهل دینی خدشه دار شود. قدرت‌های استعماری جهانی در پی ترویج تعصبات زبانی و قومی در سرزمین پاکستان هستند تا به اهداف شوم خود دست یابند. برای شکست دادن آنها، هر یک از افراد باید نقشی بصیرانه و خردمندانه ایفا کند.

وی تصریح کرد: دشمن هر روز با تاکتیک‌ها و نقشه‌های جدیدی حمله می‌کند که همه ما برای درک آن باید هوشیارتر باشیم.

وی تاکید کرد: شهروندانی که در میهن عزیز زندگی می‌کنند، از حق برابری در این کشور برخوردار است و طبق قانون اساسی همه از آزادی مذهبی نیز برخوردارند. هدف قرار دادن عقاید دیگران و تحمیل افکار خود به دیگران افراط گرایی است.

وی ضمن اشاره به خانواده‌های شیعیانی که عزیزانشان مفقود هستند بیان کرد: این خانواده‌ها سال هاست هر روز را به امید بازگشت گمشده شأن آغاز می‌کند و هر روز با ناامیدی به پایان می‌رسد. ما خواهان پیدا شدن ربوده شدگان و اثبات حاکمیت قانون اساسی هستیم.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در آغاز سال جدید میلادی بر تعهد خود برای حفظ مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور تاکید کرد و همچنین اعلام کرد که حتی لحظه‌ای از میدان عمل غافل نمی‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha