بازدید نماینده ولی فقیه استان بوشهر از آثار مفاخر روحانیت + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز با حضور در بافت قدیم شهر بوشهر، از برخی از بناها و آثار به جامانده از مفاخر روحانیت استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز با حضور در بافت قدیم شهر بوشهر، از برخی از بناها و آثار به جامانده از مفاخر روحانیت استان بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه بوشهر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز وی را همراهی کردند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن بازدید از بناهایی از جمله منزل آیت الله سید محمد تقی حجت، مسجد جمعه و مزار شیخ حسن آل عصفور، منزل آیت الله مرتضی مجتهد اهرمی (علم الهدی) معروف به خانه مشروطیت، حسینیه و منزل علم بلادی، محل منزل علامه بلادی و مسجد بهبانی ها با قرائت فاتحه یاد این بزرگان را گرامی داشت.

وی همچنین در زمینه بازسازی و مرمت این بناهای تاریخی و با عظمت به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر دستورات لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha