تصاویر/ تجمع طلاب حوزه علمیه استان تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی

حوزه/ روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه عصر امروز در مدرسه مروی تجمع کرده و حمایت خود را از این اقدام شجاعانه نیروی های مسلح کشور و بویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه عصر امروز در مدرسه مروی تجمع کرده و حمایت خود را از این اقدام شجاعانه نیروی های مسلح کشور و بویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران، و همایون سامه‌یح، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند و از اقدام شجاعانه سپاه در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند.

طلاب تهرانی نیز با برافراشتن پرچم فلسطین و دستنوشته هایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برای دفاع از قدس و بیعت با مقام معظم رهبری امام خامنه ای دام ظله اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha