حضور حوزه علمیه خواهران استان یزد در نمایشگاه دفاع مقدس

حوزه/ مریم حسن پور از شرکت حوزه علمیه خواهران یزد در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان خبر داد.

خانم مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اعلام این خبر گفت: زنان  در دفاع‌ مقدس، نقشی‌ ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی‌ از مکتب ‌عاشورا حماسه‌های ‌فراموش‌ نشدنی ‌آفریدند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) درباره نقش‌ آفرینی زنان در دفاع ‌مقدس‌ فرمودند «پیروز و سرافراز باد نهضت ‌اسلامی‌ زنان ‌معظم‌ ایران، افتخار بر این ‌قشر عظیمی‌که ‌با حضور ارزشمند و شجاعانه ‌خود در صحنه ‌دفاع، میهن ‌اسلامی‌ و قرآن‌کریم ‌و انقلاب ‌را به ‌پیروزی‌ رسانده ‌و اکنون‌ در جبهه ‌و پشت‌ جبهه ‌در حال‌ فعالیت ‌و آماده ‌فداکاری‌ هستند».  

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، بازگویی حضور زنان  قهرمان در  حماسه دفاع مقدس و معرفی دستاوردهای مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان یزد را از اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه اعلام کرد و گفت:  این نمایشگاه از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته، دستاورد نهادهای اجرایی در بخش‌های عمرانی، تولیدی، صنعتی ، خدماتی ، امدادی ، فرهنگی و ایثار و شهادت در قالب آمار و ارقام، عکس، فیلم و کتاب به معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.

گفتنی است، نمایشگاه دفاع مقدس یزد در میدان امام رضا(علیه السلام) ابتدای بلوار صابر یزدی دایراست  و ساعت بازید آن  از صبح ها از ساعت ۹  الی ۱۱:۳۰ و عصر ها از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰  می باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha