چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: سپاه پاسداران با تمام توان و ظرفیت خود برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم در وسط میدان است

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی در جمع کارکنان نیروگاه شهیدسلیمی نکا اظهار داشت: براساس قوانین، محافظت و مراقبت از دستاوردهای انقلاب از وظایف ذاتی سپاه پاسداران است و سپاه برای عمل به تکالیف خود و در راستای کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی در بین مردم با تمام توان و امکانات آماده همکاری با همه دستگاه هاست.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با تقدیر از زحمات کارکنان نیروگاه برای تأمین برق مورد نیاز مشترکان افزود: امروزه برق در شریان‌های زندگی مردم در جریان است و همه زیرساخت‌های تأمین کننده آسایش و رفاه زندگی مردم به برق متکی است و از این منظر حتی تصور زندگی بدون برق دشوار است؛ لذا محصول نیروگاه در زمره تولیدات حیاتی است و براین اساس شغل شما از مشاغل حساسی است که آحاد مردم، اقشار و صنوف به صورت مستقیم و غیر مستقیم با دسترنج شما سر و کار دارند.

وی با اشاره به سختی فرایند تولیدبرق، کار در شرایط دشوار نیروگاه را به عنوان کار شاخص و جهادگونه ارزیابی کرد و افزود: خدمات کارکنان نیروگاه که در گرما و سرما و در شرایط سخت، منشاء خدمت هستند و زحمت می‌کشند تا آسایش و نور و روشنایی را به خانه و کاشانه مردم هدیه کنند، قابل تقدیر و تحسین است.

مسلمی همچنین با اشاره به وجود ناترازی بین تقاضا و تولید برق کشور گفت: برای رفع ناترازی و پیشگیری از مشکلات ناشی از کمبود برق، لازم است در هر دو حوزه تولید و گسترش شبکه، تلاش مضاعفی صورت پذیرد و لذا سپاه در جهت رفع مشکلات و امیدآفرینی در سطح جامعه آماده هرگونه همکاری با صنعت برق است و هر جا نیاز باشد در میدان رفع چالش‌ها و محدودیت‌ها حضور دارد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن تبریک و تقدیر از قوای مسلح مقتدر کشور بویژه سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: انجام عملیات تحسین برانگیز «وعده صادق»، کشور ما را غرق در شادی کرد و موجب بر افروختگی غرور و امیدواری دوستان و یأس دشمنان شد.

نوراله ادبی فیروزجائی در ادامه به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی و اقدامات انجام شده برای افزایش آمادگی واحدها و پایداری تولید پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با وجود نیروهای متعهد و متخصص و همسویی و همدلی موجود در مجموعه نیروگاه بتوانیم در آزمون خطیر خدمت به مردم بخصوص در روزهای اوج مصرف تابستان امسال سربلند باشیم.

در پایان این مراسم سردار مسلمی و نوراله ادبی با اهدای لوح سپاس از خدمات تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه تجلیل کردند.

میدان‌داری سپاه پاسداران برای امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha