پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کارگر

حوزه/امام جمعه نورآباد در پیامی هفته کار و کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد در پیامی هفته کار و کارگر را به کارگران زحمت کش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

روز کارگر، روز دستان بوسه‌زده پیامبر گرامی اسلام (ص) را به حضور یکایک کارگران عزیز وعزتمندمان تبریک وتهنیت عرض می کنم.

قال رسول الله (ص):
الکادُ علی عَیاله مِن حلال کَالمجاهد فی سبیل الله

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گیری تمدن های بشری، ناشی و متأثر از تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر انسان ها، معنی و مفهومی خاص پیدا کرده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشورها و تمدن ها در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ‏ای در این عرصه دارد.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

این جانب ضمن تقدیر از کارگران متعهد و پرتلاش کشور و به تبع شهرستان به نسبت محروم نورآباد در زیرساختهای کار واشتغال که به حق باید مسئولانه مطالبه گر حقوق کارگران این شهرستان باشیم این روز خجسته را به یکایک این عزیزان وخانواده های گرانقدرشان تبریک عرض می‌ نمایم.

محمد یوسف خانی

امام جمعه نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha