شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
شهید زارعی

حوزه/ شهید علی زارعی در سال ۱۳۵۱ در شهرستان خورموج دیده به جهان گشود. با شروع جنگ عازم جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ ۴ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، استان بوشهر در حماسه دفاع مقدس نقش به‌سزایی داشت و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است، بزرگترین پایگاه‌های نظامی کشور در استان بوشهر قرار دارد و طی هشت سال دفاع مقدس این استان در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی نقش ویژه و مهمی ایفا کرد، هرچند شهدایش آنچنان که باید و شاید به نسل امروز همچون دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها معرفی نشده‌اند.

در این راستا حوزه نیوز قصد دارد در قالب پرونده‌ای ویژه و نگاه به تاریخ مجاهدت شهدا و رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس، به معرفی آنان بپردازد.

شهید علی زارعی

شهید علی زارعی در سال ۱۳۵۱ در شهرستان خورموج دیده به جهان گشود. با شروع جنگ عازم جبهه های حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ ۴ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

این شهید از سن هفت سالگی وارد مدرسه ابتدایی شد و پس از آن دوره راهنمایی را تا سال دوم گذراند. وی دانش آموزی باهوش و سرشار از اخلاق نیکو بود در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شرکت فعال داشت و همواره در نماز جمعه جماعات در مساجد حضور فعال داشت تا اینکه با شروع جنگ تحمیلی عراق به جبهه های حق علیه باطل اعزام و سرانجام پس از تلاش و رشادت های بسیار در منطقه جزیره مجنون ۴ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در مفقود و بالاخره پیکر مطهرش در مورخه ۳۰ مرداد ۱۳۷۹ به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha