جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه حوزه و دانشگاه است که کرسی‌های آزاداندیشی را برپا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری روز گذشته در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج)، طراحی فرموده و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شرایط قبل از انقلاب اسلامی را بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به ‌فضل خدا، ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده و توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عرصه نظامی را شکست دهد.

وی افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت رهبری حکیم و فرزانه و امام زمان (ع) هم، واقع خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha