یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سردار باقری

حوزه/ سردار باقری گفت: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع، دست نخورده باقی مانده و باید از تمام این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استان بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عصر امروز در مراسم معارفه استاندار لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری، با اشاره به اینکه سپاه تمام قد و با تمام توان آماده همکاری با دولت است، اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر این صورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود.

وی افزود: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع، دست نخورده باقی مانده و باید از تمام این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استان بهره گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با وجود استفاده از ظرفیت‌های نظامی عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما شکست خورد و ندای لبیک یا خامنه‌ای طنین انداز شد.

سردار باقری اظهار کرد: با وعده الهی و اتحاد و ایستادگی جبهه مقاومت به زودی رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل را نابود و پیروزی قدس شریف نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha