شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
محمد پردل

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه یکی از مطالبات اصلی و ضروری مردم بخش شبانکاره بحث خدمات درمانی و پزشکی است، گفت: نبود زیرساخت‌ها و خدمات درمانی در منطقه بزرگ شبانکاره که دارای روستاهای متعدد و راه ارتباطی بین چند شهرستان استان بوشهر و همچنین استان‌های همجوار است باعث اعتراض و ناراحتی شدید مردم شده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه برخورد با بی‌بند و باری و ناهنجاری اجتماعی برای جامعه اسلامی لازم و ضروری است، اظهار داشت: دنبال کنندگان و عاملان بی‌بند و باری و کشف حجاب در جامعه اسلامی پیاده نظام دشمن هستند که باید با این افراد مغرض برخورد قاطع شود.

امام جمعه شبانکاره ضمن تشکر از نیروی انتظامی به جهت اجرای طرح نور، افزود: جامعه اسلامی باید از لوث این هنجار شکنان پاک شود، وظیفه داریم از نیروی انتظامی حمایت کنیم و مردم هم در کنار شما و حامی شما حافظان آرامش و امنیت جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات اصلی و ضروری مردم بخش شبانکاره، بحث خدمات درمانی و پزشکی است، گفت: نبود زیرساخت‌ها و خدمات درمانی در منطقه بزرگ شبانکاره که دارای روستاهای متعدد و راه ارتباطی بین چند شهرستان استان بوشهر و همچنین استان‌های همجوار است، باعث اعتراض و ناراحتی شدید مردم شده است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان محلی شهدای شبانکاره، ابراز کرد: زمین مد نظر جهت ساخت بیمارستان ۳۵ تختخوابی که قبلاً هم مجوز آن توسط نماینده اخذ شد، باعث امیدواری و خوشحالی مردم بخش شبانکاره شده است.

حجت الاسلام پردل تصریح کرد: هر چند اخذ مجوز بیمارستان کار سختی بود، اما نماینده با پیگیری جدی این مجوز را اخذ نمود که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم مسئولین در شهرستان و استان نماینده را همراهی و کمک کنند تا هر چه سریعتر این خواسته به حق مردم بخش تحقق پیدا کند.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به پاسخ کوبنده موشکی ایران، گفت: مسأله اصلی و مهم‌تر از پهپاد و موشک، شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار است، موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است، نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده، مسأله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست مسأله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده، به بیان دیگر مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار است.

وی با بیان اینکه اهمیت و تعیین‌کننده‌بودن رسانه در دنیای امروز انکار ناپذیر است، ادامه داد: بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند این‌ها در عقب راندن دشمن تأثیر بگذارند، رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند و ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند، جنگ، جنگ رسانه‌ای است و هر کس رسانه‌ قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود.

امام جمعه شبانکاره اظهار کرد: بدون شک در موضوع فلسطین دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است، در این میان هم خود فلسطینی‌ها نقش ویژه‌ای داشته‌اند و هم خبرنگارانی که برای رساندن صداهای آن‌ها به دنیا از خود گذشتگی کرده‌اند و در وسط میدان جنگ حضور دارند.

حجت‌الاسلام پردل با بیان اینکه تولید، ستون فقرات کشور و کارگران ستون فقرات تولید هستند، ابراز کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و کارگران برای انجام وظایف در این زمینه باید با دلگرمی و اطمینان خاطر پای کار بیایند.

امام جمعه شبانکاره ضمن تبریک روز شورا، تصریح کرد: شوراها منتخبین و معتمدین مردم هستند، هرچه در توان دارند باید جهت خدمت به مردم به کار بگیرند. اختلافات را به خاطر مردم کنار بگذارند با هم متحد و همدل باشند، کسی که منتخب مردم می‌شود متعهد شده که جز خدمت به مردم کار دیگری نکند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اختلافات و دو دستگی دودش به چشم مردم می‌رود و در هر منطقه‌ای اختلاف و دو دستگی باشد، آن منطقه هم پیشرفت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha