جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
بیر

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است به گونه ای که پیامبر اکرم (ص) فرمودند، معلم در روز قیامت به تنهایی به مانند یک امت مبعوث شده و فضیلت های یک امت را در کارنامه اش ثبت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان،حجت الاسلام والمسلمین حسینی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشان ضمن گرامی داشت هفته کارگر و روز معلم اظهار داشت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است به گونه ای که پیامبر اکرم (ص) فرمودند، معلم در روز قیامت به تنهایی به مانند یک امت مبعوث شده و فضیلت های یک امت را در کارنامه اش ثبت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: تجلیل از مقام شامخ معلم باید مردمی باشد و کمک‌ها در حد وسع و برای همه معلم‌ها تدارک شده باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان نیز ضمن گرامی داشت هفته کارگر و روز جهانی کارگر گفت: عدم توجه به نهاد آموزش و پرورش زمینه بروز ناهنجاری در جامعه را فراهم می‌کند.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: در سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و سند دولت مردمی، توجه ویژه به نهاد آموزش و پرورش تاکید شده است.

وی یاد آور شد: اصحاب فرهنگ و نخبگان جامعه باید به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند و به مسئولان این حوزه کمک کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش پنج هزار معلم و ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، هر هزینه‌ای برای آموزش و پرورش شود، نوعی سرمایه گذاری است.

محمدی در پایان تصریح کرد: تجلیل و تشکر از مقام شامخ معلم باید مردمی باشد تا از شکل بی روح و خشک اداری خارج شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha