دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: روایت‌گری از زندگی حضرت زهرا (س) و پاسخ آنی به شبهات، از مزیت‌های نمایشگاه «کوثر نبی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجسمی و سوگواره «کوثر نبی» که با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) در بندرعباس بر پا شده است، اظهار کرد: ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) را به تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم با تفکر در سیره آن شخصیت بزرگوار بتوانیم بنده خوبی برای خداوند باشیم.

وی با اشاره به جایگاه معنوی حضرت زهرا (س)، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که اهل بیت و حضرت زهرا (س)، به مردم به ویژه جوانان شناسانده شوند، چراکه راه حل بخش اعظمی از مشکلات کنونی کشور عمل به سیره اهل بیت (ع) است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کوثر نبی در بندرعباس بسیار ارزشمند است، ابراز کرد: این نمایشگاه با روایت‌گری از زندگی حضرت زهرا (س) و سیره ایشان، مردم را با بخشی از رویدادها آشنا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی، جذب نسل جوان به این نوع نمایشگاه‌ها را امری ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از مزیت‌های نمایشگاه کوثر نبی این است که مردم اگر شبهه‌ای داشته باشند، بلافاصله توسط راویان پاسخ داده می‌شود و به ارتقای آگاهی مردم نسبت به سیره اهل بیت علیهم السلام کمک می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha