یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ بازرسان ستاد کرونای قزوین به صورت سرزده در جلسه شورای مدیران و معاونین حوزه علمیه استان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، جلسه شورای مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین امروز با حضور سرزده بازرسان ستاد کرونای استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در این جلسه گفت: حوزه علمیه قزوین از جمله نهادهایی بود که با رعایت مسائل بهداشتی، برنامه‌های آموزشی خود را راه آغاز کرد، اگر چه که در آغاز شیوع بیماری کرونا به دلیل غیر حضوری بودن دروس طلاب از لحاظ آموزشی و پژوهشی آسیب دید، ولی خوشبختانه در ترم جاری با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و همراهی خوب ستاد مبارزه با بیماری کرونا توانستیم پس از دو سال مدارس علمیه را با حضور اساتید و طلاب بازگشایی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: در ایام بیماری کرونا کلاس‌ها به صورت مجازی آنلاین یا آفلاین برگزار شد تا طلاب از نظر درسی آسیب نبینند و خوشبختانه اساتید و طلاب در این عرصه به خوبی همراهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین در زمان آغاز شیوع این ویروس منحوس مشارکت فعال در همه عرصه‌ها از قبیل حضور در بیمارستانها، آرامستان ها و همچنین همراهی با پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی داشته‌اند که مورد رضایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گرفت

وی ادامه داد: مدارس علمیه شهرهای اوج، تاکستان و آبیک نیز حضور جدی و جهادی در مراکز درمانی و آرامستان‌ها و مراقبت و خدمت به بیماران کرونایی داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه طلاب جهادی استان قزوین فعالیت‌های بسیاری در عرصه مبارزه با بیماری کرونا انجام دادند، بیان کرد: در طول مدت شیوع بیماری کرونا طلاب و روحانیون در حرکت خودجوش جهادی به یاری مردم و بیماران کرونایی شتافتند و برخی در این راه به بیماری کرونا مبتلا شدند، البته الحمدلله این کمک رسانی هیچ گاه منجر به فوت آنها نشد، بلکه فقط مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان هستیم که با تمام توان سنگر مقابله با کرونا را خالی نگذاشتند و تا پای جان در این عرصه ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: طلاب جهادی با تلاش، از خودگذشتگی، همکاری و همراهی با کادر درمان، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، مراقبت از بیماران بستری در بخش کرونا و … حضوری فعال در میدان خدمت رسانی داشتند و برای طلاب و حوزه علمیه فرصتی ایجاد شد تا در دوره شیوع کرونا وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شوند و رویکرد برخی از افراد نسبت به حوزه علمیه را اصلاح کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در رابطه با واکسیناسیون اساتید و طلاب، گفت: تمامی کادر، طلاب و اساتید حوزه علمیه واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در مصوبه‌ای به مدیران ابلاغ شده که در ترم آینده تحصیلی تمامی کادر، طلاب و اساتید باید واکسن کرونا را تزریق کنند و در غیر این صورت از حضورشان در کلاس‌های آموزشی و ورود آنها به مدارس علمیه جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام /

حضور سرزده بازرسان ستاد کرونا در حوزه علمیه قزوین | تزریق واکسن شرط حضور طلاب در کلاس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید مسعود IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    ظاهرا جلسه آنلاینه دوستان همگی سر بگوشی اند