یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از حضور بی نظیر ملت ایران در تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با محوریت سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رزم غیورانه شهدای مدافع حرم، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان با همه دشمنی و توطئه‌های استکبار جهانی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافعان حرم در محور مقاومت با خلق حماسه‌های بزرگ و ماندگاری از حریم حرم آل الله پاسداری کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: شهدا با رشادت و ایثارگری خود در هشت سال دفاع مقدس عزت و اقتدار برای نظام آفریدند، چرا که آنها تابع ولایت‌فقیه و همیشه گوش به فرمان رهبری بودند، امروز نیز مسئولان و آحاد جامعه باید ولایت‌مدار باشند تا اقتدار و عزتی که شهدا برای نظام خلق کردند، باقی بماند.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: امروز به برکت شهدا زنده‌ایم و راحت نفس می‌کشیم و این به برکت شهدا است که در عرصه داخلی و خارجی حرف‌های خود را به گوش جهان می‌رسانیم و امروز اگر مسئولین ما در عرصه بین‌المللی با افتخار سخن می‌گویند و مشکلات مسلمین را مطرح می‌کنند به برکت خون چنین شهدایی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در مراسم استقبال از شهدای گمنام بیان کرد: صحنه‌های بی‌بدیل حضور حماسی مردم متدین، بصیر، انقلابی، ایثارگر و ولایتمدار ملت ایران و استان قزوین و خلق جلوه‌های باشکوه و به یادماندنی در مراسم و برنامه‌های استقبال، تکریم، تعظیم، وداع و تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام عمق دلبستگی و ارادت و محبت توأم با اخلاص و بصیرت امت حزب‌الله نسبت به شهیدان والامقام هر بیننده‌ای را به خود آورده و آنان را در برابر عظمت و صلابت شهیدان خاضع می‌کند.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با این بیانیه به کالبد جامعه امید و روحیه دمیدند و پس از گذشت چهل سال درخت انقلاب اسلامی بار دیگر آبیاری شد.

وی اظهار کرد: مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید بوده و باید با جدیت از سوی مسئولان امر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام /


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha