یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ در آستانه روز ولادت حضرت زهرا(س)، پروژه‌های عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور افتتاح و بهره برداری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه ایام ولادت با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طی مراسمی از ۲۲ پروژه عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران بهره برداری و ۱۲ پروژه جدید عمرانی نیز کلنگ زنی خواهند شد.

این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز شنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های آیت الله شرعی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی قم، بلوار امین، نبش کوچه ۵۱ برگزار می‌شود و به صورت همزمان و برخط نیز در سراسر کشور برگزار و به صورت زنده از طریق لایو http://live.whc.ir/ پخش خواهد شد.

در این مراسم از ۲۲ پروژه عمرانی شامل ساختمان آموزشی، استادسرا، مهدکودک، مجتمع تجاری و فرهنگی، سرایداری، نگهبانی، منابع پایدار، دیتاسنتر، محوطه و ساختمان ستادی در ۱۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گلستان، گیلان و لرستان بهره برداری خواهد شد.

همچنین در این مراسم کلنگ ۱۲ پروژه جدید آموزشی و کمک آموزشی نیز در ۹ استان با زیربنایی به مساحت ۱۰.۱۷۰ مترمربع و حدود ۱.۱۳۶ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز انجام می‌گیرد.

اداره کل عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران با رعایت معماری اسلامی ایرانی و اقتضائات جامعه بانوان و استفاده از کالاهای ایرانی در راستای استاندارسازی ساختمان مدارس علمیه خواهران تاکنون ۲۷۴ مدرسه علمیه خواهران در ۳۰ استان کشور طی ۳۸۷ پروژه عمرانی را به بهره برداری رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha