شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست تخصصی پیشگیری از جرایم

حوزه/ پنجمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و سیاسی جامعه که با هماهنگی و مشارکت دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و معاونت پیشگیری از جرایم قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و سیاسی جامعه با هماهنگی و مشارکت مدیریت خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه و معاونت پیشگیری از جرایم قوه قضائیه، برگزار شد.

این نشست تخصصی همراه با حضور مدیران و کارکنان مرکز رسانه و فضای مجازی، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه و… بود که طی آن با آسیب‌های اجتماعی و سیاسی جامعه، آشنا شدند.

در این دوره که حجت الاسلام والمسلمین مظفری مدیر کل دادگستری استان قم و تعدادی دیگر از مدیران کل این دادگستری و همچنین حجت الاسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین حامدی معاون سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم حضور داشتند، اساتید مطرح کشوری و کارشناسان متخصص پلیس فتا و قوه قضائیه از جمله سرگرد حسینی، حجت الاسلام والمسلمین یزدی و حجت الاسلام حسین عرب… مباحثی بیان کردند.

در ادامه این نشست، شرکت کنندگان از نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی و فرق و نحله های انحرافی بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha