سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خسارت شدید سیلاب و تگرگ به مدرسه علمیه باقرالعلوم

حوزه/ قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) متشکل از گروه‌های جهادی و خدمت رسانی استان قم، جهت ورود و خدمت رسانی به مناطق سیل زده‌ جنوب کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صادق بیطرفان قمی، دبیر قرارگاه جهادی حضرت معصومه (س) در خصوص اعلام آمادگی این قرارگاه، جهت ورود و خدمت رسانی به مناطق سیل زده جنوب کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران از نیروهای جهادی و دارای تخصص در زمینه‌های مختلف دعوت کرد تا با پیوستن به قرارگاه جهادی حضرت معصومه (س) به یاری سیل زدگان مناطق جنوب کشور بپردازند.

وی از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا برای تأمین اقلام زیستی حادثه دیدگان سیل جنوب کشور، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب این قرارگاه واریز کرده و کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات تحویل دهند.

دبیر قرارگاه جهادی حضرت معصومه (س) همچنین در تشریح عملکرد قرارگاه حضرت معصومه (س) گفت: قرارگاه حضرت معصومه (س) توسط مجمع جهادگران که نماینده گروه‌های جهادی در استان قم می‌باشد، تشکیل شده است و وابسته به شخص و گروه خاصی نیست.

بیطرفان هدف از تشکیل این قرارگاه را اجرای عملیات‌های مشترک جهادگران استان قم عنوان و تصریح کرد: قرارگاه حضرت معصومه (س) توانسته است گروه‌های جهادی قم را تجمیع کرده و با از ظرفیت‌های مشترک آنها، کیفیت فعالیت‌های جهادی را ارتقا بخشد.

بر این اساس علاقمندان به شرکت در مأموریت خدمت رسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور می‌توانند با مراجعه به گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج استان قم و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۶۵۶۴۲۸۳ در این جهاد بزرگ حضور بعمل آورند.

شماره حساب‌های بانکی جهت واریز کمک‌های مردمی به سیل زدگان جنوب کشور نیز به شرح زیر است:

شماره کارت جهت واریز کمک‌های مردمی
۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۴۳۱۵۸
شماره شبا قرارگاه حضرت معصومه (س)
Ir۹۲۰۶۳۰۳۵۱۲۰۸۰۱۱۵۰۳۴۳۴۰۸۱
شماره حساب قرارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها بانک سپه- انصار سابق
۳۵۱۲۸۰۱۱۵۰۳۴۳۴۸۱
لینک پرداخت مستقیم آنلاین
http://idpay.ir/jahadgaranqom

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha