دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با تاکید بر اینکه جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر و بهتر از سیره این بزرگ بانوی اسلام است، گفت: باید با استفاده از رسانه‌ها، منابر و مجالس، نسبت به معرفی بیشتر و تبیین جایگاه حضرت فاطمه (س) اسلام بیشتر کار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، امروز در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) در مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران برگزار شد، گفت: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در بین مسلمین و حتی پیروان دیگر ادیان آسمانی بسیار والاست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: منش و سیره این بزرگ بانوی جهان اسلام برای همه ما به عنوان یک الگوی بزرگ می‌تواند چراغ راه و دور شدن از گمراهی شناخته شود.

این استاد حوزه ادامه داد: امروز بانوی مسلمان می‌تواند با الگو برداری از زندگی حضرت فاطمه (س) زندگی خویش را به بهترین نحو ممکن اداره کند و نیز نقش بهترین و باوفاترین همسر را ایفا کند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر و بهتر از سیره این بزرگ بانوی اسلام است، تاکید کرد: باید با استفاده از رسانه‌ها، منابر و مجالس نسبت به معرفی بیشتر و تبیین جایگاه حضرت فاطمه (س) اسلام بیشتر کار کنیم، هنوز ابعاد بسیاری از زندگی این حضرت برای زن مسلمان ناشناخته است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: اگر زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم، حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگی خویش قرار دهند به جایگاه واقعی شأن که خداوند متعال برای آنان ترسیم و تعریف کرده است، خواهند رسید.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: زندگی و شهادت حضرت فاطمه (س) به تمامی جهانیان و به ویژه بدخواهان اسلام نشان داد که این دین برای زنان و بانوان جایگاه بسیار فاخری در نظر دارد و بی شک تبیین زندگی این حضرت می‌تواند زوایای جدیدی از زندگی زن مسلمان را برای همه ما روشن سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha