پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ابراهیمی

حوزه/ در آستانه‌ی فصل جدید از فعالیت های مرکز زبان و فرهنگ، هم اندیشی اساتید مرکز زبان و فرهنگ حوزه علمیه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، صبح امروز در نشست اساتید مرکز زبان و فرهنگ حوزه علمیه قزوین، به بررسی اقدامات و چشم‌انداز آینده مرکز پرداخت.

مدیر دفتر ارتباطات و بین‌الملل حوزه به تشریح چگونگی شکل گیری مرکز زبان حوزه پرداخت و گفت: از تأسیس مرکز زبان کمتر از یک سال می‌گذرد و این فعالیت تأثیرگذار با شناسایی ظرفیت‌های حوزه برادران و خواهران و با تکیه بر توان داخلی شکل گرفت.

وی افزود: در این مدت به لطف خدا و مساعدت مدیران ارشد حوزه زیرساخت‌های مرکز اعم از امکانات و تجهیزات مورد نیاز و پشتیبانی مالی فراهم گردید و با حضور و مشارکت اساتید، موفق به راه اندازی آموزش سه زبان عربی، انگلیسی و روسی شده‌ایم و در حال راه اندازی زبان اسپانیولی هستیم.

مدیر دفتر ارتباطات و بین‌الملل حوزه قزوین در تشریح برنامه‌های آینده گفت: با برنامه‌هایی که طی امسال اجرا شد، منابع انسانی خوبی در مرکز زبان تربیت شدند و اکنون این مرکز آمادگی ایفای نقش‌های بیشتری را دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: پوشش آموزش زبانی از طلاب به خانواده‌ی طلاب از برنامه‌های پیش روی این مرکز می‌باشد که با همکاری نهادهای مسئول از جمله مرکز خدمات حوزه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با توجه به گذار از مرحله‌ی تأسیس، در برنامه‌های آینده از منظر آموزشی به سمت استانداردسازی مجموعه خواهیم رفت به گونه‌ای که قابل رقابت و سنجش با مراکز زبان بیرون باشد.

مدیر دفتر ارتباطات و بین‌الملل حوزه قزوین با اشاره به وجه تمایز این مرکز با نمونه‌های مشابه، بیان کرد: بزرگترین وجه تمایز این مرکز در بحث فرهنگ شناسی و نیز هدف گذاری بین‌المللی آن است به گونه‌ای که خروجی‌های آن می‌توانند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی فعالیت کنند.

هم اندیشی اساتید مرکز زبان و فرهنگ حوزه علمیه قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha