دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی مسجد امام محمدباقر (ع) منطقه لاله تبریز گفت: بلندپروازترین عقول بشر در معرفت به زندگی حضرت زهرا (س) متحیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی مسجد امام محمدباقر (ع) منطقه لاله تبریز، گفت: بلندپروازترین عقول بشر در معرفت به زندگی حضرت زهرا (س) متحیر است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: اگر به سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) عمل کنیم، خواهیم دید که چنین کارهای خیری در زندگی آن‌ها موج می‌زند. آن‌ها یک روز بر فقرا، یک روز بر مساکین و یک روز دیگر به همسایه خود بخشش می‌کردند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به زندگی و یاد و خاطره مادران شهدا، افزود: تمامی ایثار، احسان و فداکاری این زنان در دوران دفاع مقدس به برکت تربیت توسط مکتب فاطمی بوده است.

وی با بیان این‌که در دوران پیش از انقلاب، زنان به عنوان کالا شناخته می‌شدند اما به برکت انقلاب اسلامی، امروز روز گرامیداشت مقام زن را جشن می‌گیریم، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) در حقیقت کوثر بی کرانه قرآن بوده و در هیچ کجای قرآن به جز سوره کوثر نمی‌توان دید که خداوند سخن از اعطا بزند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: خداوند به پیامبر (ص) می‌فرماید ما به تو خیر کثیر عطا کردیم. این خیر کثیر همان حضرت فاطمه (س) است که عقل انسان در معرفت وجود آن حیران است.

 عقول بشر در معرفت به حضرت زهرا (س) متحیر است

 عقول بشر در معرفت به حضرت زهرا (س) متحیر است

 عقول بشر در معرفت به حضرت زهرا (س) متحیر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha