چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عفت شریعتی

حوزه/ مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: زنان ما در آینه ولایت فاطمه زهرا (س) زندگی خود را ترسیم و با این الگو زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، عفت شریعتی، پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش تقریبی «ریحانه النبی» که با حضور مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی تربت جام برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران از اقوام و مذاهب مختلف یکی هستند، در واقع امت اسلام پیام‌آور وحدت برای جهانیان است و این فرمایش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص تمدن نوین جهان اسلام، از سرزمین ایران اسلامی شکل خواهد گرفت، سرزمینی که جایگاه شهیدان گرانقدر جهان اسلام است.

مشاور امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: همه ما بر وحدت و همدلی نظر داریم و تفرقه کار دشمنان اسلام است، کشوری هستیم که پیامبر اسلام (ص) بر شانه سلمان دست گذاشتند و فرمودند «برادران من از سرزمین این مرد هستند»، این جایگاه مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: عظمت زهرای مرضیه (س) بر فرد فرد ایران آشکار است و الگوی زندگی زنان ایران است، جامعه زنان ما در آینه معرفت و ولایت فاطمه زهرا (س) زندگی خود را ترسیم می‌کنند و با این الگو زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌کنند.

شریعتی به برگزاری برنامه‌های مختلف مجمع تقریب مذاهب اسلامی اشاره و اضافه کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سالانه همایش بزرگ وحدت را با حضور نخبگان جهان اسلام برگزار می‌کند که همایشی وحدت آفرین است، مجمع در تحقق وحدت و همدلی بین جامعه اسلامی نقش بسزایی دارد و این دستور مقام معظم‌رهبری است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha