دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
العدوان يعلن تنفيذ 31 عملية في اليمن

حوزه / نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در استان کردستان گفت: امروز کسانی که خود را خادم خانه خدا می‌دانند و سالیانه از همین راه عوائد بسیاری هم در بُعد اقتصادی و هم سیاسی نصیب شأن می‌شود، کمر به قتل و عام ملت بی دفاع یمن بسته اند که این نهایت خوی وحشی گری آنان و وهابیت را می‌رساند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دشمنان در عناد خود با جهان اسلام، پایان نیافتن فتنه‌های آنان علیه مسلمین است.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: امروز شاهد یک جبهه واحد از سوی دشمنان علیه مسلمین هستیم به نحوی که در یک زمان، دشمن در جبهه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و… علیه مسلمین در حال نبرد و آشوبگری است.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در استان کردستان با اشاره به به ضرورت اجماع جهان اسلام برای نجات مردم یمن از دست متجاوزان سعودی، اماراتی، آمریکایی، صهیونیستی و… گفت: متأسفانه امروز کسانی که خود را خادم خانه خدا می‌دانند و سالیانه از همین راه عوائد بسیاری هم در بُعد اقتصادی و هم سیاسی نصیب شأن می‌شود، کمر به قتل و عام ملت بی دفاع یمن بسته‌اند که این نهایت خوی وحشی گری آنان و وهابیت را می‌رساند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: از سوی دیگر برخی از سران اسلامی به مانند سعودی‌ها، اماراتی‌ها و… به جای تلاش برای ایجاد آرامش در یمن کمر به از بین بردن این کشور بسته‌اند که این همان نگاه منافقان و خوارج اوایل اسلام است.

دریایی با اشاره به اینکه حمایت از یمن بر همه مسلمین جهان واجب عینی است، بیان کرد: سالیان متمادی است که مردم یمن به صورت کامل در محاصره دشمنان و عناد ورزان هستند، امروز بدترین رویدادهای بشری در این کشور روی می‌دهد ولی تأسف بار تر اینکه جوامع جهانی همانند حقوق بشر، سازمان ملل، شورای امنیت و… چشمان خود را بر روی این نسل کشی بزرگ بسته‌اند.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در استان کردستان افزود: بی گمان اگر امروز مسلمین در بحث حقوق ملت یمن کوتاه بیایند، فردا روزی نوبت آنها خواهد رسید، مردم یمن علیرغم سال‌ها مبارزه علیه تروریسم و تحجرگرایی امروز در بدترین وضعیت ممکن هستند، با این حال شاهد یک سکوت مرگبار در بین سران اسلامی هستیم که این خود یعنی خودباختگی دینی و فرهنگی.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: تنها حامی واقعی مردم بی دفاع یمن، ایران اسلامی است و در این مسیر نصرت مردم یمن، مشکلات و حاشیه‌های زیادی برای این نظام توسط دشمنان منطقه‌ای و جهانی ایجاد شده است، امروز جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی باید با تاسی از سیاست مبارزه به استکبار ایران اسلامی، راهی برای کمک به مردم ستم دیده یمن پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha