پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان، دهه فجر را بهترین فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در عمر با برکت انقلاب پیشرفت ها و خدمات فراوانی در شهرها و روستاهای کشور انجام شده که در ایام دهه فجر برای مردم و نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، صبح امروز در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

وی گفت: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب توسعه جهاد تبیین است که ضرورت دارد در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تلاش مضاعف داشته باشیم.

امام جمعه اصفهان دهه فجر را بهترین فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی در شهرها و روستاهای کشور انجام شده که لازم است این دستاوردها، تبیین و بازگویی آن در ایام الله دهه فجر برای مردم و نسل جوان انجام شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: حتی خدمات صورت گرفته در زمینه آب، برق، تلفن، گاز، جاده و… در انقلاب اسلامی قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست.

وی گفت: در زمان طاغوت عدالت اجتماعی در مراکز استان‌ها وجود نداشت و امروز شاهد خدمات مطلوب در دور افتاده‌ترین روستاها هستیم.

عضو خبرگان رهبری افزود: پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی با کشورهای اطراف و منطقه قابل مقایسه نیست و دشمنان ما که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران انجام داده‌اند، اذعان دارند که تحریم‌ها بر روی ایران اثرگذار نبوده است و جمهوری اسلامی ایران توانسته است به حرکت خود ادامه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha