شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تودیع و معارفه معاون تبلیغ حوزه علمیه شهرستان همدان

حوزه/ مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مرکز صدا و سیما استان، برای پوشش و انعکاس اخبار مدارس علمیه، گفت: روحانیون سراسر استان می‌توانند سوژه‌های خبری و اقدامات شاخص صورت گرفته را به ادمین کانال خبرگزاری حوزه در استان همدان در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

حجت الاسلام عباس موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر اهمیت رسانه در دنیای امروز، اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ رسانه‌ها و روایت‌ها است و لذا حوزه‌های علمیه نیز لازم است در این میدان، حضوری جدی و پررنگ داشته باشند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه روحانیت و حوزه‌های علمیه، مطرح کرد: در این راستا طی هماهنگی صورت گرفته با مرکز صدا و سیما استان، مقرر شد برنامه ویژه‌ای را در طول هفته برای پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای مدارس علمیه سطح استان، اختصاص دهد.

حجت الاسلام موسیوند با بیان اینکه این ظرفیت برای تمامی روحانیون استان همدان برای بیان دستاوردهای حوزه‌های علمیه از طریق رسانه ملی فراهم شده است، گفت: اساتید، طلاب و روحانیون سراسر استان می‌توانند سوژه‌های خبری و اقدامات شاخص صورت گرفته توسط روحانیون را به ادمین کانال رسمی خبرگزاری حوزه در استان همدان در پیام رسان ایتا به آدرس eitaa.com/InfoHawzah_hmd ارسال کنند.

وی همچنین با تقدیر از همراهی‌های خبرگزاری حوزه در انعکاس فعالیت‌های حوزه علمیه همدان، یادآور شد: امیدواریم با تلاش مجموعه‌های انقلابی بتوانیم گامی مؤثر در راستای جهاد روایت و تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha