یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / نشست هم اندیشی مبلغین مدارس امین حوزه علمیه قزوین با حضور مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در نشستی با مبلغین مدارس امین حوزه علمیه استان قزوین گفت: برای اسلام و رضای خدا تبلیغ کردن هیچ وقت راحت و ساده نبوده و رسالت شما مبلغین مدارس امین حوزه علمیه قزوین در این عرصه بسیار خطیر و با اهمیت است

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مبلغین دین بسیار خطیر و سنگین است؛ سختی‌های راه تبلیغ نباید مبلغان را از هدف‌های الهی دلسرد کند، چرا که انبیای الهی در راه تبلیغ دین رنج‌های متعددی را متحمل شدند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز شما مبلغین با دست خالی و بدون از هیچ چشمداشتی در مقابل جنگ فرهنگی دشمنان ایستاده‌اید و باوجود مشکلات فراوان، خوشبختانه تا به امروز وظیفه دینی و الهی خود را انجام داده‌اید که جای تقدیر و خدا قوت دارد و اجر این مجاهدت شما در نزد خدا محفوظ است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: همواره با جدیت در ارشاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان گام برداشته تا آنها را بیش از پیش به معارف دینی و اسلامی آشنا نمائید.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: بدانید که فعالیت شما امروز در فضای مدارس آموزش و پرورش دارای آثار و برکات فراوانی است و همیشه شکرگزار باشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: رسالت مبلغان مدارس امین جنبه هدایتگری دارد و جز اقدامات با فضیلت انسان در طول زندگی به شمار می‌آید. مَبلغ ناچیزی که به شما پرداخت می‌شود پاداش یک دقیقه تلاش مخلصانه هم نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحان نیا بیان کرد: خوشبختانه امروز حضور روحانیت در مدارس به خوبی مشهود است تلاش کنید با ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی، رضایت مدیران آموزش و پرورش را برای حضور بیشتر طلاب در مدارس جلب کنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شما مبلغین مدارس امین به عنوان بازوان قوی، یاریگر مدیران و کادر مدارس آموزش و پرورش هستید و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش تأثیرگذاری دارید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha