دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خمير

حوزه / امام جمعه بندرخمیر گفت: رسانه‌ها در جنگ نرم یکی از محورهای اصلی به شمار می‌روند و باید خود را علمدار این مبارزه ببینند.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: در حال حاضر در حساس‌ترین موقع انقلاب اسلامی قرار داریم و همه باید برای افزایش آگاهی در میان مردم تلاش کنند.

وی عنوان کرد: کشور به جای اینکه نیازمند تأمین سخت‌افزارهای امنیت خودش باشد نیازمند فضای نرم افزاری و تقویت جبهه تبیین است تا بتواند با این جریان تحریفی که راه افتاده است مبارزه کند.

امام جمعه بندرخمیر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص جهاد عظیم تبیین، تصریح کرد: امروزه فضایی در رسانه‌های معاند ایجاد شده است تا میان مردم و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کنند که اگر غفلت شود و برنامه‌ریزی دقیقی انجام نشود با مشکل روبرو خواهیم شد.

حجت‌الاسلام صالحی، جنگ نرم را جنگ قلب‌ها و فهم‌ها دانست و ابراز کرد: امروز که در آستانه پیروزی انقلابی هستیم بیش از هر چیز دیگری باید به جنگ نرم توجه کرد و اهالی رسانه و صاحبان تفکر به میدان بیایند و در مواجهه با صف‌بندی دشمن قرار بگیرند. چراکه رسانه‌ها در جنگ نرم یکی از محورهای اصلی به شمار می‌روند و باید خود را علمدار این مبارزه ببینند.

وی خاطرنشان کرد: قوت در جسم و طهارت در روح می‌تواند ۲ عالم تعیین کننده برای این جنگ باشد و از تمام صاحبان رسانه، اندیشه و تریبون درخواست داریم که مددکار انقلاب و نظام مقدس اسلامی باشند.

امام جمعه بندرخمیر تشریح کرد: در طول تاریخ اسلام در مواقعی که ظلم به بالاترین درجه خود می‌رسد، طرفی که مظلوم است، قوت حضور و استقامت بیشتری در راه الهی داشته است.

‏‬مردم یمن به فتح قله‌های پیروزی نزدیک هستند

حجت‌الاسلام صالحی اظهار کرد: امروز پس از گذشت هفت سال از نبرد یمن با کشورهای متخاصم مانند عربستان، امارات و انگلیس حجم عظیمی از ظلم به مردم یمن وارد می‌شود و این ظلم نیز یک معنا بیشتر ندارد و آن هم نزدیکی فتح است.

وی عنوان کرد: دشمن با تمام ابزار و لوازم خود به میدان آمده است و این امر نشان دهنده این است که دشمن احساس خطر و ناامنی کرده است که نشان دهنده این است که جبهه یمن به خوبی توانسته از خود مقاومت نشان دهد و برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود تلاش کند.

امام جمعه بندرخمیر تصریح کرد: مقاومت هفت ساله یمن، برای دشمنان خود تباهی و سیاهی را در پی داشته است؛ به گونه‌ای که دشمن امروز با تمام توان خود به میدان آمده ولی نتوانسته است که خللی در اراده مردم یمن ایجاد کند.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: امروز نوجوانان، کودکان و زنان در این جنگ نابرابر کشته می‌شوند که نشان می‌دهد ما در یمن شاهد جنگ عادی و معمولی نیستیم و کشورهای غاصب به نسل‌کشی و کودک‌کشی روی آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اسلام از منطق لازم در مواجه با یمن خارج شده است و با توجه به اینکه داشته‌ای در این مبارزه ندارد دست به اقدام‌های خارج از عقل می‌زند.

امام جمعه بندرخمیر تشریح کرد: ضمن اینکه حمله وحشیانه به مردم یمن را محکوم می‌کنیم، همزمان نیز اعلام می‌کنیم که این حجم از مواجهه نشان دهنده این است که مردم مظلوم یمن به فتح قله‌های پیروزی و مد نظر خود نزدیک شده‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی اظهار کرد: باید تأسف خورد که برخی از کشورها که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند امروز در برابر جنایات علیه مردم یمن سکوت کرده‌اند و شأن انسان را نیز تنزل داده‌اند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha