جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: این سال‌ها با وجود اینکه دشمنی‌های معاندان به نهایت خود رسیده است، در مقابل شاهد جهش نظامی و دفاعی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم به نحوی که آمریکایی‌ها که تا پیش از این از حمله نظامی و… دم می‌زدند، امروز عاجزانه به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی امروز در نشست جمعی از اساتید و طلاب مدارس علمیه کردستان که به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هیچ سیاستمدار و کارشناس مسائل سیاسی در خوشبینانه‌ترین حالت فکر نمی‌کرد که قدرت ملت ایران بتواند بر نظام دیکتاتوری شاه و اربابانش پیروز شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: ملت ایران در طول نزدیک به دو دهه مبارزه علیه نظام ستم شاهی توانستند بعد از قرن‌ها دوباره حکومت اسلامی را به معنای واقعی و عملی ایجاد کنند که این دستاورد بزرگی برای مسلمین و کل جهان بود.

وی با اشاره به اینکه معنویت امام راحل یکی از اصلی‌ترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: امام خمینی (ره) مرد خدا بود و برای خدا به میدان آمد، ایشان با اتکال به خداوند متعال و نیز حمایت و پشتیبانی ملت مسلمان ایران توانست بساط حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در این کشور را جمع کند و حکومتی بر اساس دین تشکیل دهند.

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: امروز ۴ دهه از این افتخار و حماسه می‌گذرد، در طول این چهار دهه بسیاری از فتنه‌ها و دسیسه‌ها توسط دشمنان انقلاب برای سرنگونی و ساقط کردن این نظام طراحی شده است ولی آگاهی و بینش ملت ایران و در کنار آن روحانیت باعث شده است که تمام فتنه‌گری های معاندان به در بسته بخورد، بنابراین باید قدردان این درایت و ولایتمداری ملت ایران باشیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه همه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئول هستیم، عنوان کرد: در این سال‌ها با وجود اینکه دشمنی‌های معاندان به نهایت خود رسیده است، در مقابل شاهد جهش نظامی و دفاعی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم به نحوی که آمریکایی که تا پیش از این از حمله نظامی و… دم می‌زدند، امروز عاجزانه به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ناب و مغتنم برای بازخوانی تاریخی سیاسی این کشور است بنابراین باید از لحظه لحظه این دهه مبارک برای تبیین این مهم استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha