شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دهه فجر

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع)، حفظ و تقویت روحیه انقلابی در کشور را پیش نیاز و لازمه قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر ابراز داشت: ایام الله دهه فجر، یادآور خاطرات زیبای انقلاب اسلامی به ویژه جان فشانی شهدای بزرگوار چنین ایامی است که بی شک همه ما مدیون ایثار آن بزرگواران هستیم و لذا باید بتوانیم به درستی در مسیر نورانی آن عزیزان با حراست از انقلاب اسلامی و تقویت جبهه حق قدم برداریم.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق (ع)، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بی شک یک نعمت بزرگ الهی به ملت ایران بود و ما اگر واقعاً می‌خواهیم قدردان این نعمت بی نظیر باشیم باید همچنان روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و بلکه روز به روز آن را تقویت نمائیم.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت خدمت به آحاد مردم به خصوص محرومان و پابرهنگان گفت: خدمت صادقانه به این ملت بزرگ، رسالت مهم همه مسئولان و مدیران است و همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند بهترین و مؤثرترین راه مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، خدمت به مردم و تلاش در جهت حل مشکلات آن هاست.

این مدرس دانشگاه، خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های والای آن ممکن نخواهد بود مگر در سایه تبعیت از ولی فقیه که امروز سکاندار حکیم و بیدار انقلاب است و به اذعان دوست و دشمن یکی از پایه‌های اصلی اقتدار ایران اسلامی به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha