یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهراء (س) با صدور اطلاعیه‌ای ارتحال حضرت آیت الله صافی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسیج اساتید و نخبگان جامعة الزهراء (س) با صدور اطلاعیه‌ای ارتحال آیت الله العظمی صافی را تسلیت گفتند.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری قرار گرفت آمده است: قال رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم: اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شئ، خبر ارتحال عالم جلیل القدر و مرجع جلیل القدر تقلید حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، مرجعی بیدار و مدافع و غیور و زبان گویای دفاع از حق و احکام الهی، زعیم حوزه‌های علمیه، شیخ المراجع، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بسی مایه حزن کثیر و طویل است.

اطلاعیه ادامه یافت: عمر با برکت آن عالم عظیم الشان در مجاهدت علمی و انقلابی و حمایت تام از امامین انقلاب سپری شد و در تمامی بزنگاه‌های حساس کشور، همچون چراغی پرنور، راهنمای مسیر تبعیت و نصرت از ولایت مطلقه ی فقیه بود.

در اطلاعیه آمده است: بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه خواهران و جامعة الزهرا سلام الله علیها، این ضایعه جبران ناپذیر را محضر نورانی حضرت ولی عصر روحی فداه و مقام معظم رهبری و حوزه‌های مبارکه‌ی علمیه و دوستداران مرجعیت و اساتید بسیجی و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت و رضوان کثیر الهی را برای این نگهبان غیور دین اسلام از خدای سبحان مسئلت دارد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha