سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بناب

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: امام راحل (ره) در عصر ستم شاهی پرچم استقلال و آزادی کشور را برافراشت و با کمک مردم آگاه ایران انقلاب را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، روز گذشته در جمع اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و نهضت اسلامی ایران، اظهار کرد: امام راحل (ره) در عصر ستم شاهی پرچم استقلال و آزادی کشور را برافراشت و با کمک مردم آگاه ایران انقلاب را به ثمر رساند.

وی افزود: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته انقلاب باوجود فشارهای که به آنها تحمیل شد، مستقل و سرافراز ایستادند و فشارها را تحمل کردند و حتی از جان خود گذشتند، اما پای آرمان‌های خود ایستادند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه دشمنان اعتراف کرده‌اند که فشارهای آنان اثری بر ملت ایران نداشته است؛ خاطرنشان کرد: روزگاری تصور می‌کردند انقلاب ایران چند ماه دوام نمی‌آورد ولی امروز تمام آزادی خواهان دنیا ایران و انقلاب اسلامی ایران را قبله آمال خود می‌دانند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تأکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

یحیی حیدری، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه رمز موفقیت کشور ایستادگی و صلابت است و باید به مطالبه به حق مردم توجه شود؛ افزود: تلاش دشمنان در فضای مجازی ترویج فتنه و ناامید کردن مردم است که باید با بصیرت افزایی و تبیین برنامه‌های انقلاب اسلامی با آنها مقابله کنیم و این رسالت بر عهده تمام مسئولین است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب سپس از برگزاری بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در طول ایام دهه مبارک فجر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برپایی میز خدمت در مصلای اعظم، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا در شهر و روستاهای اطراف و افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر در شهرستان بناب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha