سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیرعامل شرکت حفاری ایران با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در دعاها اهل بیت (ع) نحوه استفاده از فرصت‌هایی که ممکن است هرگز تکرار نشود را به ما یاد داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در دیدار مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونین شرکت ملی حفاری ایران ضمن تبریک سالروز میلاد نورانی امام باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب، گفت: در دعاها اهل بیت (ع) نحوه استفاده از فرصت‌هایی که ممکن است هرگز تکرار نشود را به ما یاد داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) «اللّهُمَّ بارِکْ لَنا فِی رَجَبٍ وَ شَعْبانَ، وَ بَلِّغْنا شَهْرَ رَمَضانَ»، ادامه داد: اول ماه از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که این ماه و ماه بعد را بر ما مبارک گردان. نتیجه ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام تقوا است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه انسان اگر به مقام تقوا برسد به بندگی خدا دست یافته است، افزود: رجب ماه ولایت و شعبان ماه رسالت است و هر دو برای رسیدن به ماه مبارک رمضان و آن هم برای رسیدن به شب قدر است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در هر جایگاهی که قرار گرفته‌ایم باید بدانیم روزی دستمان کوتاه خواهد شد و یوم الحسرت خواهد شد، افزود: اگر انسان از این عالم استفاده کند یوم الحسرت برای او اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای این است که انسان بتواند به مقام بندگی راه پیدا کند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha