دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان تصریح کرد: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از جمله افراد انقلابی و منشأ خیر، برکت و خدمت بود و تا آخرین روزهای عمر پر برکت از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب فروگذار نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، بیعت همافران با امام را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: در روزهای خفقان پیش از انقلاب و در آخرین روزهای حکومت طاغوت، همافران نیروی هوایی اولین گروه از نظامیان بودند که با امام راحل بیعت کردند که نتایج آن بسیار ثمربخش بود.

وی با بیان اینکه در ۲۱ بهمن ماه امام، نسبت به انقلاب احساس خطر کرده و فرمانی مبنی بر شکستن حکومت نظامی صادر کردند، اظهار داشت: امام با این آینده‌نگری در واقع از یک قتل‌عام، پیشگیری کردند.

امام جمعه زنجان دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون از جمله سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در زمینه‌های مختلف به استقلال‌های مهم و زیادی دست پیدا کردند.

وی همچنین در ادامه با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و حماسه‌های جهادگونه ایشان در عرصه‌های مختلف انقلاب، تصریح کرد: این مرجع عالیقدر از همراهان همیشگی حضرت امام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مجاهدت‌های اایشان در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام خاتمی افزود: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از جمله افراد انقلابی و منشأ خیر، برکت و خدمت بود و تا آخرین روزهای عمر پر برکت از هیچ تلاشی برای خدمت به انقلاب فروگذار نکرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha