یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دهه فجر

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: بی شک ایام الله دهه فجر، بهترین فرصت به منظور تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، یادآور حماسه بی نظیر ملت ایران در ساقط کردن رژیم شاهنشاهی به فرماندهی و هدایت خمینی کبیر است، ابراز داشت: یکی از برنامه‌های مهم در این ایام باید تبیین صحیح و هنرمندانه برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به ویژه نسل جدید است که یک فاصله زمانی قابل توجه با ایام پیروزی انقلاب پیدا کرده است.

وی افزود: علاوه بر این در چنین ایام خاطره انگیزی از جوانان مؤمن و انقلابی انتظار می‌رود که به تبیین و تشریح محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام بورزند و این مهم را رسالت کلیدی خویش در زمینه جهاد تبیینی قلمداد کنند.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: بی شک ایام الله دهه فجر، فرصت بسیار مناسبی جهت تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

وی همچنین گفت: ما اگر در زمینه جهاد تبیینی و بصیرت افزایی در جامعه، کار درخور و مناسبی انجام ندهیم، دشمنان حقایق را به گونه‌ای دیگر نشان می‌دهند به طوری که اهداف خودشان محقق شود، کما اینکه هیچ ابایی ندارند از اینکه جای جلاد و شهید را عوض کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha