چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
امام جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که مردم به دین و انقلاب پایبند هستند، اما از ناکارآمدی برخی مسئولین بی کفایت گله دارند، گفت: فرماندار جدید شهرستان نقده چند روزی است منصوب شده و از او انتظار داریم به صورت جهادی در کنار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نقده که در مصلای این شهر برگزار شد، با تبریک روز نیروی هوایی به پرسنل آن، اظهار داشت: در ماجرای توطئه دولت بختیار برای ایجاد کودتا، مردم شجاعانه وارد صحنه شدند و ضمن شکست توطئه کودتا، انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود رمز پیروزی را دین، مردم و رهبری دینی عنوان کرده‌اند، گفت: انگیزه اصلی مردم از دست زدن به انقلاب و مقابله با رژیم، دین و خداوند بود و امروز که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و مردم ایران است حلقه وصل بین مردم و دین رهبریت دینی است و باید هوشیار بود.

امام جمعه نقده با بیان این که وجود رهبر انقلاب یک نعمت الهی به ملت است باید قدردان آن باشیم، افزود: رهبر انقلاب در مسائل اقتصادی دارای نظریه هستند اما قرار نیست خودشان شخصاً به همه مسائل ورود کنند و وجود دولت برای این امر است و لازم است مسئولین به مشکلات اقتصادی برنامه‌ریزی کنند و البته مشکلات کنونی اقتصادی کشور معلول ناکارآمدی برخی دولت‌های گذشته است.

وی با گلایه از عدم توجه مسئولین مربوطه به بی کیفیتی خودروها و بنگاه داری برخی بانک‌ها، تاکید کرد: باید بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مانع زدایی و استفاده از جوانان مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) افزود: همان گونه که رهبر انقلاب نیز در پیام تسلیت عنوان کردند، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی استوانه حوزه‌های علمیه بود و خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب و اسلام انجام داده بود.

وی با بیان این که مردم به دین و انقلاب پایبند هستند، اما از ناکارآمدی برخی مسئولین بی کفایت گله دارند، گفت: فرماندار جدید شهرستان نقده چند روزی است که منصوب شد است از وی انتظار داریم سبک زندگی و مدیریت اسلامی را مد نظر قرار دهد و با ایجاد اتحاد بین مردم و مسئولین، به صورت جهادی و حضور در کنار مردم در جهت حل مشکلات جامعه تلاش کند.

امام جمعه نقده در پایان بیان داشت: اگر مسئولی نتواند رضایت الهی و مردم را به دست بیاورد، پست، مقام و جایگاه سودی ندارد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha