پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مراسم آیت الله صافی در نهاوند

حوزه/ امام جمعه نهاوند با بیان اینکه با رحلت حضرت آیت الله صافی(ره)، انقلاب اسلامی یکی از پشتوانه‌های خود را از دست داد، گفت: این مرجع بزرگوار تقلید در تمام میدان‌های حساس انقلاب اسلامی، حضور جدی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) ظهر امروز در مسجد علمیه آیت الله علیمرادیان (ره) نهاوند با حضور طلاب، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و ارتحال این عالم دینی، اظهار داشت: حضرت آیت الله صافی از استوانه‌های حوزه علمیه قم و عالمان برجسته بودند.

وی با اشاره به مبارزات و اقدامات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی علیه رژیم پهلوی، یادآور شد: در دوران انقلاب اسلامی ایشان امین حضرت امام (ره) بودند و پس از انقلاب نیز سال‌ها در سنگر شورای نگهبان به عنوان رکن اصلی این شورا مشغول فعالیت بودند.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه جامعه علمی و مذهبی داغدار این مصیبت هستند، مطرح کرد: ایشان عمر پر برکت خود را وقف حوزه‌های علمیه کردند و در مسیر تربیت طلاب با تمام وجود فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از پشتوانه‌های خود را از دست داد، گفت: حضرت آیت الله صافی در تمام میدان‌های حساس انقلاب اسلامی، حضوری جدی داشتند و با بصیرت خود لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به اسلام و نظام مقدس اسلامی غافل نبودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha