چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: برگزاری یادواره‌ها در هر کوی و برزن به صورت خودجوش توسط مردم بسیار تأثیر گذار در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: جبهه‌ها دانشگاه انسان ساز بود، جوانان در جبهه‌ها ره صد ساله را یک شبه پیمودند و به درجه عالی ایثار که همان شهادت است رسیدند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و معرفی سیره شهدا به جامعه است. برگزاری یادواره‌ها در هر کوی و برزن به صورت خودجوش توسط مردم بسیار تأثیرگذار در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ گذشت، پایداری، ولایت مداری، وحدت، شجاعت، عفاف و حجاب، توجه به امت اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است و این فرهنگ در تقابل با فرهنگ مادی و منحط غرب است و مادامی که این فرهنگ زنده است، استقلال، امنیت، آزادی، اقتدار و پیشرفت زنده است، این فرهنگ موجب جامعه‌ای پویاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha