دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصیب حیدری

حوزه/ رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۹ طرح اشتغال‌زایی دامداری، کشاورزی و خدماتی به نمایندگی از ۴۶۰ طرح اشتعال زایی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای مددجویان و افراد نیازمند اجرایی شد.

مصیب حیدری، رئیس کمیته منطقه یک یاسوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با اشاره به افتتاح ۹ طرح اشتغال زایی در قالب دامداری، کشاورزی و خدماتی، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح های اشتغال‌زا یی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: به مناسبت چهل و سومین فجر پیروزی و نهمین روز این دهه ۹ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

حیدری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۶۰ طرح اشتغال کشاورزی، دامداری و خدماتی، خودروی وانت برای مددجویان و متقاضیان اشتغال اجرایی شده است.

وی، اعتبار هزینه شده برای این ۴۶۰ طرح را بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۰۰۰ نفر شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک‌های عامل، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانک‌ها بالغ به ۶۰۰ طرح اشتغال اجرایی می‌شود که تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر تشکیل پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی، همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت و کمک به نیازمندان را دارند و اقدام به پرداخت این تسهیلات می‌کنند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۱۴ نفر از کارجویان اشتغال در سال جاری اشاره کرد و افزود: تا کنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده‌اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج همچنین یادآور شد در مدت هشت ماهه اول سال ۴۸ نفر با معرفی به شرکت‌ها و مؤسسات برای آنان کاریابی شده است.

حیدری در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یکسال قبل مشغول به کار شده‌اند و برای آنان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند و یا اینکه می‌توانند جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha