دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1007534
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
22 بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان همدان در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر لزوم ورود نخبگان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدیریت حوزه علمیه استان همدان در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر لزوم ورود نخبگان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.

در این پیام آمده است:

۲۲ بهمن ۱۳۵۷، تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری ابرمرد تاریخ، بانگ توحید را فریاد زدند و طومار زندگی کاخ‌نشینان مستکبر را درهم نوردیدند، این ندای آسمانی وحدت بود که دل‌ها را الفت بخشید و اریکه قدرت ستمکاران را واژگون کرد و امروز در سایه وحدت و همدلی آحاد ملت مؤمن و مسلمان با وجود تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، شاهد اعتلای روزافزون پرچم بلند اسلام و ایمان هستیم.

و اینک خدا را شاکریم که در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار بین‌المللی نظام اسلامی هستیم و شکی نیست که حضور و تجلی آرمان‌های انقلابی و اسلامی در جهان و الگوگیری کشورهای استکبار ستیز از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعبیر زیبای صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

از عموم مردم انقلابی بویژه نخبگان جامعه و علی‌الخصوص علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در راستای دعوت به جهاد تبیین از همه توان خویش استفاده کرده و از هیچ کوششی در مسیر دفاع از ارزش‌های اصیل انقلاب روشنگری و بیان توفیقات و دستاوردهای ارزشمند این نظام مقدس دریغ نکنند.

بدین‌وسیله حوزه‌های علمیه همدان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha