چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ی

حوزه / امام جمعه کاشان دادن اعتماد به نفس به مردم را یکی از شاخص های تمدن سازی دانست و تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در کنار وظایف قانونی خود علاوه براحصا نمودن شاخص های تمدن به وظیفه قانونی خود در بوجود آمدن این تمدن عمل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، در نود و یکمین جلسه شورای اسلامی کاشان که با حضور روسای شوراهای شهرستان و شهردار کاشان با موضوع هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان برگزار شده بود، ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، عدم انتصاب حاکم به خدا و حضرت ولی عصر (ع) را مهمترین تفاوت حکومت جمهوری اسلامی ایران با ۴۵ سال پیش دانست و به سه تعریف در حکومت دینی اشاره کرد و یاد آورشد: اینکه می گویند در حکومت دینی لازم نیست قانون و حاکم الهی باشد قبول نداریم، حکومتی که امام راحل برایش قیام کرده و مردم هم از سال ۴۲ تاکنون پای آن ایستاده اند، انتصاب به خدا دارد و قوانین هم الهی است که به ظهور امام زمان (عج) منتهی می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه باید قدردان خادمی مردم در نظام اسلامی ایران باشیم گفت: تک تک اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با یک واسطه زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه وظیفه حکومت زمینه سازی ظهور، آماده سازی آمدن حضرت مهدی (عج) می باشد ابراز داشت: توصیه اینجانب به تک تک اعضای شوراهای شهر و روستا پیوست نمودن همه کارهایتان به نزدیک نمودن ظهور می باشد.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری یاد آورشد: سیاست های کلی رهبری باید به عنوان یک سند راهبردی و بالادستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم عملی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و یاد آورشد: بیانه گام دوم رهبری ریل گذاری برای تعجیل در فرج با خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی می باشد.

امام جمعه کاشان دادن اعتماد به نفس به مردم را یکی از شاخص های تمدن سازی دانست و تصریح کرد :شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در کنار وظایف قانونی خود علاوه بر احصا نمودن شاخص های تمدن به وظیفه قانونی خود در بوجود آمدن این تمدن نیز عمل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام راحل اعتماد به نفسی که در حال صادر شدن به جهان می باشد را به ما داد گفت: شورای اسلامی شهر می تواند با احصا نمودن نقائص، کمبودها با ارائه طرح با پیوست فرهنگی در راستای ظهور و اجرای بیانیه گام دوم نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند.

در ادامه روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده خواستار توجه جدی مسئولان دولتی در خدمت رسانی مطلوب به شهرهای کوچک و روستاها به منظور ماندگاری جمعیت روستا و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها شدند.

انتهای پیام./

دادن اعتماد به نفس به مردم یکی از شاخص های تمدن سازی است

دادن اعتماد به نفس به مردم یکی از شاخص های تمدن سازی است

دادن اعتماد به نفس به مردم یکی از شاخص های تمدن سازی است

دادن اعتماد به نفس به مردم یکی از شاخص های تمدن سازی است

دادن اعتماد به نفس به مردم یکی از شاخص های تمدن سازی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha