شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: جنگ ادراکی ضدانقلاب علیه روحانیت و نهاد امامت جمعه نشان از قدرت اقدام و عمل همراه با تقوای ائمه جمعه است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: دشمنان روحانیت کسانی هستند که قشر روحانیت را مانع رسیدن به اهداف شوم و چپاول اموال مردم می‌بینند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: نهاد امامت جمعه، خاری در چشم استکبار و اپوزیسیون خارج و دشمنان این ملت تبدیل شده است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: جنگ ادراکی ضدانقلاب بر علیه روحانیت و نهاد امامت جمعه نشان از قدرت اقدام و عمل همراه با تقوای ائمه جمعه است.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: گرادنندگان رسانه‌های ضدانقلاب با رویکرد تولید نفرت و القای کاهش منزلت روحانیت با برش و تقطیع و تحریف سخنرانی‌ها یا رفتارهای روحانیت روی شیطان را هم در این زمینه سفید کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: خائنان به ملت ایران با دریافت دلارهای سعودی و هدایتگری اسرائیل و آمریکا برای ایجاد تقابل کاذب بین دو قشر فرهیخته طلبه و دانشجو از هیچ اقدامی فرو گذار نمی‌کنند.

وی گفت: روحانیت از زمان نهضت روشنگری علیه ظلم و استبداد طاغوت مورد هجمه‌های استکبار رسانه‌ای بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار یادآور شد: استکبار رسانه‌ای با انواع روایت سازی جعلی و روایتگری از روحانیت با هدف راهبردی اعتماد زدایی از روحانیت و تشدید فاصله مردم با روحانیت با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مختلف وارد عمل شده است.

حجت الاسلام حکیمی فر در پایان سخنان خود افزود: گردانندگان استکبار رسانه‌ای بدانند که البته بهتر می‌دانند روحانیت خود را از جنس مردم می‌دانند و تا وقتی که با ظلم و بی عدالتی مبارزه کنند در دل مردم جای دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha