یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / هم اندیشی مدیریت برنامه ریزی وامور استانهای معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با معاونین تبلیغ شهرستانها ی قزوین

حوزه /  هم اندیشی معاونان تبلیغ شهرستان ها و تعدادی از مبلغین مدارس امین قزوین، در سالن همایش مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در نشست مدیر برنامه ریزی و امور استان‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه با معاونین تبلیغ شهرستانها و مبلغین مدارس امین استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در نقاط مختلف جهان رو به گسترش بوده و همین امر موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری معتقد است حضرت امام خمینی (ره) همه خصال نفیس و کمیاب را که مجموعه آن در قرن‌ها به ندرت ممکن است در انسان بزرگی جمع شود همه را با هم داشت و با این ویژگی‌ها بود که توانست تخت فرعون‌های زمانه را بلرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت درآورد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین به بیان رسالت معاونین تبلیغ شهرستانها در جهت بهتر اجرا شدن طرح‌های تبلیغی پرداخت و بیان کرد: ما مسئولین اگر بتوانیم پرچمداران عرصه تبلیغ را حمایت کنیم در اجر و ثواب آنها بهره لازم را می بریم.

وی ادامه داد: در دوران رژیم ستمشاهی آرزوی بزرگان این بود که حداقل یک مدرسه در اختیار داشته باشیم و خدا را شاکریم که به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه فعالیت در همه مدارس آموزش و پرورش به وجود آمده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha