دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فلسطین

حوزه/ در پی تحولات اخیر فلسطین اشغالی ، گردان های شهدای الاقصی فراخوان عمومی برای بسیج مبارزان فلسطینی در کرانه باختری صادر کردند و حماس نیز ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان الشیخ جراح فراخواند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح به خاطر تجاوز وحشیانه دشمن اسرائیلی علیه ملت فلسطین فراخوان بسیج عمومی رزمندگان و مبارزان کرانه باختری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش این گردان ها طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در شهر نابلس برگزار شد، گفتند: ما بسیج عمومی رزمندگان خود را برای پاسخ به جنایت ترور سه جوان اعلام می کنیم و از تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم که توافقنامه اسلو را لغو کند زیرا این توافقنامه دلیل اتفاقاتی است که تاکنون رخ داده است.

نیروهای اشغالگر "اسرائیلی" بعدازظهر سه شنبه ۸ فوریه ۲۰۲۲ سه تن از رزمندگان گردان های شهدای الاقصی را در شهر نابلس به نام های "ادهم مبروکه چچنی"، "محمد الدخیل" و "ابراهیم النابلسی" را اعدام کردند.

اشغالگران پس از اعدام این سه شخص اعلام کردند که ترور آنها در واکنش به مشارکت آنها در حملات تیراندازی به ایست های بازرسی نظامی و شهرک های صهیونیستی صورت گرفته است.

همچنین در روزهای اخیر حملات شهرک نشینان صهیونیستی به محله شیخ جراح شدت پیدا کرده و در جریان دفاع فلسطینی ها از هم وطنانشان تعداد زیادی از فلسطینی ها مجروح و یا به شهادت رسیده اند.

در همین راستا سخنگوی حماس فلسطینیان ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان الشیخ جراح فراخواند و تأکید کرد که تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس بایستی به میدانی برای رویارویی با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان بزدل تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha