شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید  به عنوان چراغ راه نصب‌ العین قرارگرفته  و تبدیل به فعالیت‌ های فرهنگی و گفتمان جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه، با تلاش همه دست‌اندرکاران اجرایی شود، چرا که راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: این بیانیه باید در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها به گفتمان تبدیل شود و نقشه راه و برنامه‌ای برای آینده جامعه باشد.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: باید قدر انقلاب را بدانیم؛ دنیای استکبار از اقتدار این انقلاب و مردم به زانو درآمده و عظمت ما را قبول دارند. نباید در برابر تهدیدات سر خم فرود آوریم، چرا که امروز از عزت و عظمت مردم ترس دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: هر گاه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سیاست یا تدبیری اعلام می‌کنند با اجرایی شدن آن انقلاب اسلامی مستحکم‌تر و قوی‌تر می‌شود.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: مسئولیت قانونی و بیانیه گام دوم انقلاب تأکید جدی بر جوان‌گرایی دارد و جوانان در تحقق سیاست‌های آن نقش مهم و ممتاز دارند.

وی ادامه داد: مسئولیت قانونی و شرعی داریم که حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب بیانیه دوم انقلاب را به خوبی در جامعه اجرا کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، مدیریت جهادی در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدیریت جهادی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها از جمله سیاست‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به عنوان چراغ راه نصب‌العین قرارگرفته و تبدیل به فعالیت‌های فرهنگی و گفتمان جامعه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha