دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فوتسال حوزه اصفهان

مسئول فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری هفتمین دوره مسابقات فوتسال ویژه طلاب برادر خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات فوتسال حوزه علمیه اصفهان با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و۴ هزار شهید طلبه و روحانی با هدف ایجاد شور و نشاط در بین طلاب و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در مورد مسابقات این دوره، اظهار کرد: همه ساله همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب، جشنواره ورزشی حوزه نیز برگزار می‌شود که در سال جاری و به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت ایجاد شده مجبور شدیم جشنواره را در چند رشته و با فواصل زمانی مختلف برگزار نمائیم، به همین دلیل مسابقات دارت، تنیس، دوومیدانی و تیراندازی در دی ماه سال جاری با حضور بیش از ۴۰۰ طلبه و روحانی در دو دوره مقدماتی و نهایی برگزار گردید.

حجت الاسلام امیریان در مورد روند برگزاری مسابقات فوتسال، ادامه داد: ما برای ایجاد شور و نشاط در مدارس علمیه سراسر استان و همچنین برای جلوگیری از تجمعات زیاد، مسابقات فوتسال را نیز در چند مرحله برگزار کردیم که در مرحله اول مسابقات داخلی را در مدارس علمیه برگزار و تیم نخست هر مدرسه به مرحله بعدی معرفی شد و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین سختی رفت و آمد در زمستان، مسابقات را به صورت منطقه‌ای (شهرستانی) برگزار کردیم.

وی در مورد گروه بندی مسابقات اذعان کرد: مسابقات مدارس شهرستانی استان از ابتدای بهمن در ۴ منطقه و با گروه‌ها چهار تیمی (مجموعاً ۱۶ تیم) برگزار شد که تیم مدارس علمیه امام صادق علیه السلام سمیرم، امام حسین علیه السلام سفیران رهنان، امام هادی علیه السلام شهر هرند، حضرت خاتم الانبیا (ص) داران به مرحله بعد صعود نمودند و در مجموع حدود ۱۶۰ طلبه در این دوره حضور داشتند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد گروه‌های فوتسال شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان نیز با تشکیل چهار گروه چهار تیمی مسابقات فردا و به صورت متمرکز در سالن شهدای پزوه شهر خوراسگان برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه یک تیم و مجموعاً چهار تیم به دوره بعد صعود خواهند کرد.

حجت الاسلام امیریان در پایان اظهار کرد: مسابقات نهایی در روز ۵ اسفند با حضور ۴ تیم شهرستانی و ۴ تیم اصفهانی و با حضور برخی از پیشکسوتان برتر فوتبال استان برگزار می‌گردد که به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha