شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، ساعاتی قبل با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و آموزش‌های حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و از وضعیت حوزه خواهران استان ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ائمه جمعه خوزستان و مؤسسین پای‌کار که همواره پشتیبان و همراه حوزه علمیه خواهران استان خوزستان بودند، تقدیر و تشکر کرد و از نماینده ولی‌فقیه در خوزستان درخواست کرد که عنایت ویژه‌تری نسبت به حوزه‌های علمیه خواهران داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تشریف‌فرمایی مدیر حوزه علمیه خواهران و آرزوی توفیق و استفاده بیشتر از ماه مبارک رجب، بیان کرد: خواهران طلبه واقعاً سخت‌کوش بوده و تلاش‌های زیادی خصوصاً ازلحاظ علمی و درسی انجام می‌دهند.

وی، افزود: خوشبختانه هرساله متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران بیشتر می‌شود، ولی متأسفانه حوزه‌های علمیه خواهران مشکلات و دغدغه‌های زیادی دارند که باید حل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، در پایان خواستار تقویت مباحث اخلاقی و تهذیبی در حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: باید در حوزه‌های علمیه خواهران در کنار مباحث علمی و درسی نگاه ویژه‌تری نسبت به تهذیب و مباحث اخلاقی صورت گیرد.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + عکس

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + عکس

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان + عکس


‌انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha