شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد حاتمیان

حوزه / مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یکایک نخبگان و آحاد مردم باید در عملیاتی کردن «جهاد تبیین» که یکی از دغدغه‌های مهم رهبری معظم انقلاب اسلامی است، کوشا باشند و در این راه نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بنده سال‌های زیادی را در خدمت مردم متدین، انقلابی و مهمان نواز استان کردستان بوده ام که بسیار خاطره انگیز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تقدیر از علما و ماموستاهای استان در همراهی با سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: استفاده درست و صحیح از مضامین و داشته‌های دینی خود یکی از عوامل اصلی در رشد فرهنگی در هر جامعه است.

حجت الاسلام حاتمیان تصریح کرد: یکی از بهترین مکان‌ها برای توسعه فرهنگی در کردستان وجود بیش از ۱۶۰ کانون فرهنگی فعال در این استان می‌باشد که این در نوع خود در کشور کم نظیر است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به وجود ۲۶۰ هیأت مذهبی، ۴۰۸ خانه قرآنی و نیز ۴۰ مؤسسه قرآنی در سطح این استان، بیان داشت: تمام کارهای فرهنگی که در کردستان انجام شده با همراهی نخبگان و چهره‌های فرهنگی این استان صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به «جهاد تبیین» و لزوم توجه عملی به آن عنوان کرد: یکایک نخبگان و آحاد مردم باید در عملیاتی کردن «جهاد تبیین» که یکی از دغدغه‌های مهم رهبری معظم انقلاب اسلامی است، کوشا باشند و در این راه نگاهی جهادی و انقلابی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha