سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم

حوزه/ مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله اعرافی و جمعی از مسئولان ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از ورزشکاران طلبه و برگزارکنندگان جشنواره شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه گفت: زیر ساخت‌های ورزشی باید در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توسعه یابد.

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد+ تصاویر

وی افزود: در حوزه فقه، احکام و قوانین ورزش باید کارهای جدی‌تر و جامعی صورت بگیرد و تولید عملی و فکری داشته باشیم.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه ورزش قهرمانی نیاز به الگو داریم و چه خوب است که طلاب در این حوزه وارد شوند و در دیپلماسی ورزشی نقش‌آفرین باشند.

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد+ تصاویر

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی بر ضرورت دعوت مردم به ورزش از سوی طلاب و مبلغان اشاره کرد و گفت: از طلاب که رسالت نبی مکرم را بر عهده دارند عاجزانه خواهش می‌کنم به این مهم بپردازند و مردم را به ورزش‌کردن دعوت کنند.

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد+ تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha