دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سنجرخان

حوزه/ سریال تاریخی "سنجرخان" در هفته‌های پایانی تصویربرداری‌اش قرار دارد و مجموعه سازنده هم اکنون در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس، مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مجموعه با وجود توقف‌های پی در پی و مشکلات فراوان کرونایی و بودجه‌ای ۹۰ درصد از تولید خود را پشت سر گذاشته و این روزها در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس سکانس‌های جنگی و نهایی آن با حضور بازیگرانش جلوی دوربین رفته است.

محمدحسین لطیفی که قرار است به زودی سریال شهید بروجردی را برای تلویزیون آغاز کند، زندگینامه مبارز معروف و شناسنامه‌دار کردستان را به روزهای پایانی خودش رسانده تا سال ۱۴۰۱ روانه آنتن سیما شود.

سریالی که قصه آن در حوالی سال ۱۲۹۶ هجری شمسی روایت می‌شود و در آن علاوه بر هزاران هنرور، بیش از ۴۵۰ بازیگر به ایفا نقش می‌پردازند. هم اکنون بیش از دو سال از زمان ساخت سریال می‌گذرد؛ سریالی درباره قهرمانی که به گواه تاریخ، در برابر استبداد و استعمار قد علم کرد؛ مستقلاً در مقابل تجاوز روس‌ها و انگلیسی‌ها در مناطق مختلف ایران از جبهه کردستان وارد عمل شد تا جلویِ رفتارهای تجاوزگرانه‌شان را بگیرد.

گفتنی است: بر اساس وعده مسئولان تلویزیون قرار است سریال "سنجرخان" در سال ۱۴۰۱ به قابِ سیما برسد. مجموعه‌ای که در ۲۴ قسمت تهیه شده و گوشه‌ای از مقاومت ایرانیان در برابر استبداد و استعمار را به نمایش می‌گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha