پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی گفت: تربیت به معنای عام در برنامه‌های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی مدنظر قرار دارد؛ این معنا در ۱۳ ساحت مختلف تعریف شده که از جمله آنها ساحت سیاسی و بصیرتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی، امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد، گفت: تمایز نهاد حوزه با سایر نهادهای دینی در این است که علاوه بر پرداختن به مقوله آموزش به تربیت و فرهنگ سازی نیز می‌پردازد.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی را برای هفته تربیت در نظر گرفته ایم؛ نقش عامل انسانی در تربیت شعار این هفته ماست.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: برنامه‌های این معاونت مربوط به مربیان، خانواده‌های طلاب و اساتید که شامل ۱۵ نشست در مجتمع‌های آموزشی و ۶ نشست در مجتمع‌های مسکونی است.

وی برنامه‌های هفته تربیت جامعة المصطفی را دارای دو بعد فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: تکریم مجموعه عوامل تربیتی در این مجموعه محوری از برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه تصریح کرد: مخاطب این معاونت در مرحله اول طلاب بوده، اما برنامه‌های ما شامل اساتید و کارکنان جامعة المصطفی نیز می‌شوند.

وی با اشاره به زمان برگزاری برنامه‌های هفته تربیت معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی افزود: عمده این برنامه‌ها از روز شنبه ۷ اسفند تا پنجشنبه ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی بیان داشت: معرفی سیره شخصیت‌های تربیتی حوزه و توجه به نقاط عطف تربیتی در زندگی طلاب از موضوعات مدنظر در نشست‌های تخصصی هفته تربیت خواهند بود.

وی گفت: تربیت به معنای عام در برنامه‌های معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی مدنظر قرار دارد؛ این معنا در ۱۳ ساحت مختلف تعریف شده که از جمله آنها ساحت سیاسی و بصیرتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha